ponedeljek, 25. april 2016

Fotografija kot inspiracija

Pester začetek tedna je za mano. Predvsem iz ustvarjalnega vidika. Zjutraj me je Tina Z. razveselila z novico, da sem bila izžrebana za njen bonbonček. Nato pa se mi je v nadaljevanju dneva pokvaril Big shot :( Očitno razsaja nek virus s temi Big Shoti. Meni se je odlomil ročaj, s tem, da sem imela sploh zadnji teden težave s slabimi izrezi, ki so bili posledica poškodovanih ležajev. Malo prej sva ga z očetom razstavila in potrdila to diagnozo. Če bi ležaje seveda zamenjala prej, se mi ročaj ne bi odlomil. Ampak lahko je bit general po bitki. Iz Sizzixa so mi že sporočili, da mi bodo poslali rezervne dele, tako da bom zdaj nestrpno čakala to pošto. In vse ustvarjanje, ki sem ga načrtovala za praznike, bo moralo počakati. 

Imam pa še kar nekaj izdelkov iz arhiva za objavo. Tudi tokrat je to škatlica :) Ker mi zadnje tedne ne ostaja veliko časa, da bi ustvarjala kar tako, za dušo, sem poskušala naročilo združiti s trenutnim izzivom v Craft-alnici. Fotografija, ki jo je izbrala Tanja, me je s svojimi barvami takoj pritegnila.


Za inspiracijo sem vzela barve cvetov in pa les, ki mi je nasploh ljub. Oboje sem združila v škatlici, ki je nastala za svežo 50-letnico, ki v prostem času rada slika.




V notranjost sem postavila slikarsko stojalo, ki sem ga že nekaj časa nazaj kupila v Tediju. Ker je nekoliko večje, sem morala škatlico malo raztegnit v višino, tako da je dimenzije 10x10x12 cm.



Trava je narejena s flower soft tehniko. Sem bila presenečena, da je tako enostavno. Edino kadilo se je na vse konce, tako da sem še naslednji dan iz nosnic pobirala zelene koščke.

Ker so bile stranice tokrat podolgovate, sem se odločila, da jih okrasim s slikarskimi paletami. Za malo več dimenzije sem jih prilepila z lepilnimi blazinicami.





Verjetno ste opazile, da se zadnje čase pri fotografiranju malo igram z ozadji. Vem, da fotografije niso najbolj kvalitetne. Za kaj boljšega bi rabila tudi boljši fotoaparat, ki pa trenutno ni na vrhu lestvice prioritet. Sem pa zadovoljna, ker sem prejšnji teden v Rayherju odkrila tale karton, potiskan z lesom, ki se mi zdi zaradi velikosti zelo uporaben za ozadje. Pa še dovolj velike deske mi zdaj ni potrebno iskat in barvat :)

Škatlico prijavljam na/v:
- 158. izziv Craft-alnice: Fotografija kot inspiracija
- aprilsko galerijo Najlepšega para (rezalni šabloni številke, rože in zelenje)

Lep začetek tedna vam želim in naj ostanejo vaši Big Shoti "zdravi" :)
Anja Ž.

17 komentarjev :

  1. Kako dobra ideja s tem platnom in paletami. Vedno znova presenečaš s temi škatlicami.
    Big shoti pa res padajo kot domine. Naj jih nekdo ustavi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi današnja škatlica je super narejena, najbolj so mi všeč slikarske palete, krasno pašejo.
    Upam, da big shota uspešno popraviš, da ti spet dolgo in dobro služi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje škatlice so res čudovite in priznam, da si prava mojstrica v izdlavi in detajlih v njih. Tudi tokratnja za slikarko je krasna in nekaj posebnega. Palete so res fajn narejene a mene je pritegnilo stojalo, takšno mini, kok lepo :).
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    Če rabiš kaj za izrezat pa kar v dolino ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lili. Mogoče se pa res kaj oglsim, ker so mi s Sizzixa sporočili, da nimajo vseh delov na zalogi in bo malo dlje za čakat :(

      Izbriši
  4. Jaz pa spet samo odpiram in zapiram usta. :-) Čudovito! Tvoje škatlice so vsakič čisto nekaj posebnega. Tole slikarsko platno pa je VAU.
    Upam, da se virus iz Big Shotov ne bo naselil še na hroščke....

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, znova ena čudovita škatlica izpod tvojih rok. Naravnost fantastičan je. Vsaka malenkost ima svoje pravo mesto. Zelo lepo narejeno. Tele naše mašince pa so se očitno dogovorile, da bodo nehale delat :( Upam, da čimprej vse urediš. Ja tale podlaga iz Rayherja je super, ker ima ozke deske. Edino en nasvet imam. Ker naravno deske niso tako zvite, je bolje imeti 2 taki podlagi in postavit eno na mizo, eno pa postavit pokoncu. Bo bolj naravno zgledalo, kot pa sedaj, ko se na pregibu deske zvijajo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Vladka. In hvala za nasvet. Sem sama tudi to opazila. Imam še en tak karton na nakupovalnem listku za naslednjič, ko grem v Rayherja.

      Izbriši
  6. Spet ena škatličasta mojstrovina. Palete so prav super in slikarsko platno v mehki travi; enkratno. Pa čim prej naj pride Sizixova pošiljka:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne klič hudiča....moja mašina še dela in upam, da bo še dolg tako. Sem bila pa prijetno presenečena, ko sem prebrala kakšne dimenzije si uporabila za škatlico...moja bi morala biti vsaj 1m x 1m, da bi spravila vse stvari skupaj. S temle stojalom za platno si zadela terno. Nimam besed, razen to, da je res čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  8. "Da dol padeš", tako krasno je sestavljena ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. O to pa je škatlica, ki te očara. Kako domiselno si sestavila in vse spedenala v nulo. Pa da vse to spraviš v te dimenzije - že to je fantastično:))) Hvala, ker si se nam pridružila pri izzivu CRAFT-alnice in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo in predvsem posebno škatlico si naredila in vidim, da so te barve dobesedno inspirirale :-)) Krasni detajli dodelani v nulo.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kar vem, da ko bom odprla pri tebi, da se bom pasla kot čebelica na mladem cvetju... tako čudovito ustvarjaš in tudi tale škatlica me je čisto očarala, je lako sploh lepše, platno čudovito, sem se nasmejala flower softu, ki si ga pobirala iz nosa... Čudovito, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čarobna škatlica. Vse si lepo barvno skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ti si čist zmešana.... v zelo pozitivnem smislu.
    Samo stoj in glej.
    Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. wow, to pa je lepota...v vseh detajlih...ne moreš nehati gledati ;)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com