četrtek, 28. april 2016

Zloženka za fotografije

V začetku aprila je nastala tale predloga zloženke, ki je namenjena fotografijam prvega svetega obhajila.

Tole je naslovnica:


Kelih je premazan z Inka gold pasto. Na fotografiji se lesk slabo vidi. Naknadno sem na kelih in v sredino cvetov dodala še malo Liquid pearls, vendar sem "izboljšano" različico pozabila fofografirat.


V razprto zloženko se lahko zalepijo tri fotografije velikosti 13x18 cm.


Zloženko prijavljam na aprilski izziv Ustvarjalnega dotika, kjer je tema Zakrament. Iz njihove spletne trgovine sem uporabila štampiljko IHS in rezalno šablono Floral oval Spellbinders (žal sta oba pošla, zato ne morem dodati povezave).

Za konec pa dodajam še tegale škrata, ki je meni zelo simpatičen. Kupila sem ga že pred časom, pa še nikoli uporabila. Ko pa sem včeraj tudi sama takole gledala skozi okno in se čudila vremenu, sem se pa takoj spomnila nanj in se lotila barvanja. Tokrat sem barvala z Distressi. Na nebu sem hotela prikazati vremensko dogajanje, zato sem še po mokrem posula malo soli. Verjetno bi morala imeti bolj grobo mleto sol, če bi želela, da bi bil učinek bolj izrazit. Dodala sem še napis iz enega od kompletov štampiljk Mama Elephant (ki ga mimogrede tudi nisem še nikoli uporabila) in voščilnica je bila končana. Tudi brez Sizzixa gre :)


Lep večer vsem,
Anja Ž.

6 komentarjev :

  1. Čudovita zloženka, in nič se ne vidi, da bi kaj manjkalo. Res krasna ideja za fotografije :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra ideja za fotografije. Zelo lepa zloženka z vsemi detajli, ki spadajo k obhajilu. Škratek mi je tako simpatičen, nastala je lepa barvita voščilnica. A si delala z navadno soljo?

    OdgovoriIzbriši
  3. Oboje le lepo, ampak škratek pa zmaga!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in elegantna zloženka za fotografije.
    Mali škratek je pa hudo simpatičen. In dobra ideja s soljo, včasih smo z njo posipali svilene rute in šale ko smo jih doma barvali.

    OdgovoriIzbriši
  5. kako si se tole dobro spomnila in tako lepo naredila. pa tole s soljo moram sprobati ... res si polna odličnih idej.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com