sreda, 18. maj 2016

Košara s cvetjem

Tale košara s cvetjem je nastala že pred par tedni, ko je bila v Craft-alnici za izziv podana fotografija s cvetjem.


Škatlico, ki sem jo naredila za izziv, sem sprva nameravala na zunanji strani obleči z lesom. Les na papirju sem naredila tako, da sem naravni karton najprej nekoliko posenčila z rjavo blazinico, nato pa površno prebarvala z Rayherjevim lakom za razpoke. Takoj za tem sem po laku nanesla plast bele akrilne barve, ki je s sušenjem lepo razpokala. Posušeno sem nato še malo posenčila z rjavo. Ker se mi je papir ob vsem tem precej nagubal, ga potem nisem uporabila za škatlico, ampak sem ga razrezala na deske in uporabila pri tejle voščilnici.


Iz istega kosa papirja sem izrezala še košaro in jo napolnila s cvetjem. Tinina rezalna šablona je zadnje čase pri meni ne pogrešljiva. Tule sem dodala še marjetice, ki sem jih že izrezane, kupila že leta nazaj.


Voščilnica je potovala k moji prijateljici, ki že nekaj let živi na Hrvaškem. Poleg voščilnice ji vsako leto podarim še kakšno malenkost. Tokrat je bila to mini škatlica, v kateri se je skrivala verižica. Tudi tokrat sem preoblekla škatlico za metke.


Na pokrovu sem malo goljufala z rožami. Sem preveč napolnila košaro in jih je zmanjkalo :)

Voščilnico prijavljam v majsko galerijo Najlepšega para.

Želim vam lep večer. Moj bo danes v znamenju nogometa :)

Anja Ž. 

14 komentarjev :

  1. vau, kakšne deske, še malo 3d, res kot prave - prekrasna košarica, te rožice so res cart ....

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da sem pozabila zapreti usta. :-) Čudovito in zelo realistično si izdelala lesene deske. Košarica pa je prav romantično napolnjena s cvetjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Les je videti kot pravi. Fantastično si obdelala papir! Všeč mi je košarica z nežnim cvetjem. Tudi škatlica je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super košara polna cvetočih rožic. Lesene deske so pa top.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa košarica s cvetjem in odlično si naredila leseno ozadje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svetovne deske si izdelala. Meni je to eno izmed zelo ljubih početij, da iz papirja naredim imitacijo lesa in poskušala sem že na veliko načinov, ampak takšnih še nisem izdelal. Te tvoje deske so res izpadle povsem kot prave. In košarica s cvetovi je tudi zelo lepa. Skratka delo opravljeno z odliko :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna košara polna cvetja. Tudi les, ki si ga naredila mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično si naredila deske in voščilnico sestavila v čudovito celoto. Zelo lepo darilo si pripravila za prijateljico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa košara,dodelana v nulo.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je, pa saj je vse izpod tvojih prstov. Hvala za navodila kako izdelati tako lepo leseno ozadje.
    Čau Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Dilce so kot prave in naredila si čudovito košarico s krasnim cvetjem (Tinine šablone so res nepogrešljive:) Hvala tudi za opis, kako izdelati "deske" - mogoče mi pa kdaj uspe. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastična je in čudovito romantična. Deske pa, ah, popolne :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Noro lepo, kot bi bila čisto taprava košarica...

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com