nedelja, 17. julij 2016

Okrogla obletnica

Po dolgem času spet ena objava z moje strani. Tokrat čisto kratka, da ravno še ujamem Tinin in Vladkin izziv. Trenutno je diploma moj glavni fokus, zato tudi moj blog tako sameva. Pa tudi z obiski vaših blogov grozno zaostajam. Ampak obljubim, da bom septembra spet v polni blogerski formi. Mogoče mi do takrat uspe objavit še kakšen izdelek iz arhiva.
Tule pa še voščilnica za okroglo obletnico. Nastala je za učiteljico baleta, ki je dopolnila 30. let. Kot rečeno, jo prijavljam na 50. Ko me inspirira izziv in v julijsko galerijo Najlepšega para.


Prijetno poletje še naprej.
Lp, Anja Ž.

6 komentarjev :

  1. Krasna je od zunaj in znotraj :)
    Ti se kr fokusiraj na diplomo. Stiskam pestke, da čimprej zaključiš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, tako nežna in lepa. Človek se kar potopi v njo. Hvala, da si se pridružila izzivu in vse dobro pri pisanju diplome.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nežna in lepa, kot so balerine:) Sicer pa uspešno pri pisanju diplome in srečno:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tako zunaj kot znotraj.
    Naj ti pisanje diplome čim prej mine, da se potem lahko posvetiš še kakšnim bolj prijetnim opravilom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo voščilnico si ustvarila. Všeč mi je tudi notranjost. Super ideja. :-) Veliko uspeha pri pisanju diplome!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com