torek, 23. avgust 2016

Poročna škatlica

Po dobrih desetih dneh sem končno nazaj. Zadnje dva dni sem potrebovala, da sem se predvsem naspala. Zdaj pa lepo počasi spet ogrevam motor, da vnesem še zadnje popravke diplome in jo končno pošljem v tisk. Pa tudi ustvarjati sem že malo začela.

Danes vam pokažem poročno škatlico, ki je nastala, preden sem šla na "dopust".












Škatlico prijavljam v avgustovsko galerijo Najlepšega para (rezalna šablona okrasimo s cvetjem).

Toliko za danes. V naslednjih dneh pa upam, da mi uspe izdelat in pokazat še kakšen izdelek za aktualne ustvarjalne izzive.

Lep pozdrav,
Anja Ž.

6 komentarjev :

  1. Super škatljica. Krasna barvna kombinacija in mladoporočenca pod obokm.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je s samimi super elementi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita, nežna in romantična je tvoja škatlica. Točno takšna, kot mora biti. :-) Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Anja, zelo lepa škatlica s pridihom romantike in elegance.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa in dodelana v nulo.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com