nedelja, 24. september 2017

Pingvini z darili / Penguins with Gifts

Končno so prispele Cottage Cutz novosti. Do jutri naj bi bile na voljo tudi v spletni trgovini, upam pa, da čim prej tudi v Sloveniji. Med novostmi je en kup luštnih prazničnih motivov, ki omogočajo veliko barvanja in sestavljanja. Za svoje prve praznične voščilnice letos sem uporabile šablono pingvina z darilom. Tokrat sem barvala z Brusho barvami v prahu, ki so ena izmed najnovejših pridobitev v mojem ustvarjalnem kotičku. Izdelava ozadij z njimi je samo veselje, uporabne pa so tudi za barvanje izrezkov. Več pa najdete na The Scrapping Cottage blogu.

Today I finally got to play with new Cottage Cutz dies. They will be available in the store by September 25th. There is so many cute new motives and you will have so much fun coloring and putting all the pieces together. For my first Christmas cards this season I used this cute penguin die. I colored it with Brusho colors which are new addition to my craft supplies. 






Želim vam lepo nedeljo. Upam, da kje na toplem :)
Anja Ž. 


3 komentarji :

  1. Kako simpatične pingvine si postavila na praznične voščilnice. Wauu krasna ozadja in tile Brusho barve so res noro dobre, ker nikoli ne veš barvne umetnine bodo nastale :) Sama jih imam že 3 leta pa jih čisto premalo uporabljam. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, te barvne pigmente sem tudi že sama gledala na videoposnetkih in so mi fantastične. Tvoja ozadja z njimi so enkratna. Če ni skrivnost - kje si jih kupila?
    Ljubki pingvini in lepe praznične voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušti, sami lušti! Čarobne pingvinčke si pričarala, jaz pa navdušena ... spet!
    Prijazno nedeljo ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com