nedelja, 17. september 2017

Voščilnica za dvojčka / Baby Twins

Ker še vedno čakam, da do mene pridejo nove Halloween šablone, ki jih medtem že lahko vidite pri drugih ustvarjalkah na The Srapping Cottage blogu, sem se odločila, da naredim voščilnico na drugi temo. Pred nekaj tedni sem kupila dva Zig markerja kožnih odtenkov in skrajni čas je že bil, da jih preizkusim. Cottage Cutz šablone dojenčkov so se mi zdele kot nalašč za to. In tako je nastala voščilnica ob rojstvu dvojčkov.

Because I'm still waiting for my Haloween dies to arrive, I made a different themed card today. I bought some new skin toned Zig markers a few weeks ago and I gave them a try today. I figures Baby Doll dies are perfect for that. And that is why I made a baby card, this time to welcome twin baby boys. 


 




Več o postopku najdete na The Scrapping Cottage blogu.

Želim vam dobro preživeto nedeljo, zvečer pa seveda navijamo za naše :)
Lep pozdrav,
Anja Ž.


7 komentarjev :

  1. Tako simpatične, čeprav na prvi pogled enostavne, pa za dvojčke še nisem videla. Prav luštna fantiča sta. Vidim, da je komplet šablon hudo corten za uporabo otroških voščilnic. Pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna je. Ta komplet je super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, kakšna simpatična voščilnica. Preprosta, a učinkovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo simpatična voščilnica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako simpatična voščilnica in lepe barve si izbrala :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. tako sta luškana in lepih barv.
    in hvala za prečudovito voščilnico, sem pozna, vem ja ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako simpaticno in lepo pobarvano!! Pa kako si obarvala rob oz. okvir mi je tako vsec!

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com