nedelja, 31. december 2017

Pogled skozi okno / Look Through A Window

Pozdravljene na zadnji dan leta 2017. Zame je bilo to leto eno najboljših do sedaj. Dobila sem novo službo (oz. dve), spoznala veliko novih ljudi in dobila ogromno novih izkušenj. V ustvarjalnem smislu je bil vrhunec zagotovo ta, da sem se pridružila ustvarjalnemu timu Cottage Cutz. Čeprav v zadnjem času res zelo malo ustvarjam, se nadejam, da bom v 2018 že bolj uspela poiskati pravo ravnovesje med delom in prostim časom in bo tudi časa in energije za ustvarjanje več.

Za zadnji ustvarjalni projekt v letu 2017 sem izdelala voščilnico z oknom in okrašeno notranjostjo. Več o postopku izdelave pa na The Scrapping Cottage blogu.

Last day of 2017 is here. It was an awesome year for me. I got a new job, met a lot of new people and got a ton of new experiences. One of the highlights for sure was joining Cottage Cutz Design Team. 

For my last craft project I made a card with a window and decorated interior. It was such a fun making it. More on  The Scrapping Cottage blog.







Najlepša hvala vsem, ki ste mi zadnje dni polepšale z voščilnicami. Moje bodo letos virtualne. Vam in vsem vašim želim, da bo leto 2018 zdravo, zadovoljno, mirno in ljubezni polno. Naj vas spremlja pozitivna energija in naj bodo vaše poti varne.

Lepo praznujte!

Anja Ž.





1 komentar :

  1. Draga Anja, sem vesela za tvojo službo, vse ostalo se bo pa že počasi ustalilo in ti dalo možnost tudi za ustvarjanje. Želim, da boš zadovoljna in srečna tudi z letom 2018. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com