torek, 15. marec 2016

Metuljčki v lesu

Samo na kratko se oglašam. Moja ustvarjalna miza je bila zadnjih nekaj dni dobesedno zasuta. Žal ne z ustvarjalnimi projekti, ampak z vsemi možnimi materiali, pripomočki in škatlami. Po dolgem času sem se spet lotila temeljitega čiščenja in preurejanja. Včeraj proti večeru sem uspela v večji meri končati in se celo lotila malo ustvarjati. Ker ni povsem končano, vam ne morem še nič pokazati.

Imam pa danes za vas eno voščilnico, ki je nastala nekaj tednov nazaj za sestrino prijateljico. Ker je punca zelo spretna s pirografom, sem želela na voščilnici prikazati podoben učinek, kot ga pirograf pusti na lesu. Metuljčki so embosirani s pomočjo reliefne srajčke (na fotografiji se slabše vidi), nato pa sem jih dodatno poudarila s pomočjo barvic.



 Da sem izgled nekoliko popestrila, sem dodala žafrane v živo rumeni barvi in praprot (tale šablona  Marianne Design je super uporabna in je hitro postala ena mojih najljubših).



Napis je iz Najlepšega para, zato voščilnico prijavljam v marčevsko galerijo.

Lep pozdrav do naslednjič,
Anja Ž.

1 komentar :

  1. Kakšna krasna ideja in izvedba. Izjemno čudovita! :)
    Navdušena sem, kako resničen pirografski izgled imajo ti metulji.
    Živo rumeni žafrani fantastično poživijo voščilnico.
    Vedno znova navdušuješ. :)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com