torek, 29. marec 2016

Praznični vikend

Praznični vikend je pri meni čisto prehitro minil. Najprej vse priprave in obredi pred veliko nočjo, nato pa druženje z družino in prijatelji. Kaj dosti časa za počitek pri meni ni bilo. Edini počitek, ki sem si ga privoščila, je bil ta od računalnika :) Zato tudi še nisem uspela odgovoriti na vaše prijazne komentarje pod prejšnjo objavo in obiskati vaših blogov. Bom nadoknadila v prihodnjih dneh.

Po dolgem času sem letos uspela okrasiti nekaj pirhov za dekoracijo. V navdih mi je bil izziv Craft-alnice in pa Andrejini pirhi. Nastalo je nekaj jajčk v vintage stilu, ki jih prijavljam na izziv: Časopisni papir. V vazi z zelenjem in narcisami so prav lepo izpadli.


Za majhno pozornost ob veliko nočnem zajtrku sem domačim pripravila majhne paketke s čokoladnimi jajčki. Idejo sem našla pri Tini. Ker sem uporabila izključno izdelke Najlepšega para, jih lepim v marčevsko galerijo.


Tole pa je še malenkost, ki sem jo pripravila mami za praznik v petek. Njena najljubša šablona so tile telohi, zato seveda niso smeli manjkati. V notranjosti se skriva bonbonjera.


V petek in včeraj sem celo naredila dve voščilnici škatlici, ki ju pokažem v prihodnje, ko prideta do svojih prejemnic. Dolgčas mi ta vikend vsekakor ni bilo :)

Lep pozdrav,
Anja Ž.

9 komentarjev :

  1. kako lepo si vse naredila, ta jajčka, vau in pa te škatlice, ni, da ni ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si ustvarjala. Navdušena sem nad vsemi tvojimi izdelki. Jajčka s časopisnim papirjem so pa špica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo ustvarjalno je bilo pri vas. Tale časopisna jajčka je super in prav tako ti majhni paketki. In zelo lepo si izdelala tole za mamo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna si bila Anja. Vse je tako lepo izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si ustvarjala čez praznike. Všeč mi je, da so ti bila navdih za Craft-alnico prav Andrejina jajčka oblečena v časopis. Tudi tvoja različica je top.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici in pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo, koliko lepega. Jajček je krasen, košarice tudi :-))) in voščilnica-prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Spet toliko lepega...
    Jajčka so res super.
    Ah, pa tisti teloh od MD... Kako dobro je izpadla lepenka kot osnova.
    Ma, cela čestitka mi je res perfektna... Super, super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna jajčka s pomočjo časopisnega papirja si usvarila tudi ti, tudi sicer krasno ustvarjanje, tisto za mamo pa sploh, zelo zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com