torek, 14. junij 2016

Okvir z jagodami

Pa sem se le uspela spet malo oglasit. Zadnji teden sem popolnoma zanemarila blog, tudi za komentarje vaših ustvarjanj ni bilo časa. Bom poskusila nadoknadit v naslednjih dneh. Fotografij izdelkov pa imam tudi še precej na zalogi, samo več časa za pisanje in urejanje si moram vzet.

Prejšnji teden sta me res lepo presenetili in počastili Vladka in Tina, ki sta za tokratni Ko me inspirira izziv izbrali mojo voščilnico s košaro cvetja. Hvala za to čast :) Sem morala res 2x pogledat, če prav vidim :) Obe sta res lepo interpretirali cvetlični aranžma in les in res upam, da bo tudi meni časovno zneslo, da ustvarim kakšno voščilnico za tokratni izziv.

Do takrat pa vam pokažem izdelek, ki je nastal prejšnji teden. Pri meni so še vedno aktualne Tinine jagode. Tokrat sem jih uporabila za zahvale vzgojiteljicama in njunima pomočnicama. Nastali so štirje okvirji z zahvalo.



Ker skupini nimata posebnih imen, sem jagode kombinirala z pikapolonicami in čebelicami.



Sem se kar nabarvala, priznam. Sploh ker sem že v štartu naredila veliko več jagod, kot sem jih potem na koncu nalepila. Ampak nič zato. Je v glavi in izdelavi že nova ideja z jagodami, ki vam jo pokažem v naslednjih dneh.

Zahvale prijavljam v junijsko galerijo Najlepšega para.

Za konec pa z vami delim še skrivnost glede izdelave jajca iz prejšnje objave. V bistvu je zelo simpl in narejeno s pripomočki, ki jih ima večina od vas gotovo pri roki. S pomočjo Tinine rezalne šablone za polperle sem izrezala krogec in ga pobarvala z distresi. Nato sem ga malo embosirala, da je dobil obliko polperle, položila na podlogo za peko in "zalila" z glossy accent lepilom. Ko se je res dobro posušilo (zaradi debeline nanosa lepila je trajalo nekoliko dlje), sem ga odlepila in ponovno zalepila v posodo, polno moke (beri drobljene bele krede). In to je vsa skrivnost :)

Toliko z moje strani za danes. Zdaj pa delat naprej (in z enim učem gledat nogomet) :)

Lep večer,
Anja Ž.

9 komentarjev :

  1. To pa je res okvir, ki ti ostane v spominu za zmeraj in z njim vsa skupinica otrok. Tako domiselno dodelan z vsemi potrebnimi elekmenti in detajli. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito. Odlična ideja, ki si jo kot vedno lepo ustvarila.
    Hvala, za odkrito skrivnost glede jajca :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti okvirji in vsekakor bodo krasen spomin. Tvoji izdelki so vedno čudoviti in navdihujoči in v veselje nama je, da si tokratna najina inspiracija in seveda tudi vsem drugim ustvarjalkam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iii kako krasni okvirčki...čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni okvirji. Izredno lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni okvirji in zelo lepo si se poigrala z jagodami :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si okrasila in dodelala okvirje in zanimivo se mi zdi, da si uporabila jagode (ne pa rože).
    Hvala za skrivnost jajca, zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito si okrasila okvirje. Jagod pa je gotovo za eno "rundo" marmelade. :-)) Hvala za razodeto skrivnost jajca. Me je stalo kar nekaj čohanja po glavi, pa nisem pogruntala. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. kakšni super okvirji in kakšna super ideja, res si neverjetna! glede jajca sem pa samo na glossy accent pomislila, ostalo pa tema ...

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com