petek, 9. september 2016

Voščilnica po skici

Zelo mi je všeč skica na tokratnem izzivu Craft-alnice. Po dolgem času me je spodbudila, da naredim voščilnico, ki nima kvadratne osnove. Mislim, da bo še kakšna nastala po tem vzorcu.



Tudi tokrat sem uporabila Marianne Design rezalne šablone.


Pa še notranjost z žepkom za denar.


Prijavljam jo v/na:
- 168. izziv Craftalnice: Skica
- septembrska galerija Najlepšega para (rezalna šablona vijuga in številke)

Želim vam lep vikend,
Anja Ž.

14 komentarjev :

  1. Kako lepa voščilnica! Rožice so krasne. Bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je. barva cvetov je čudovito prelivajoča.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uauu tale šablonca je res krasna in super si se držala skice in postavitve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne morem napisati drugega kot da je čudovita. Prav vse mi je všeč, od barve, cvetov....

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita. Super si vse skupaj skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako je lepa <3
    Rožice in barva... krasno

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa. Lepo si sledila skici in uporabila krasne barve.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Iii, kako lepo si izdelala tole voščilnico, super inspiracijo si našla v skici Lili, krasne barve si izbrala, hvala, ker sodeluješ z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa brvna kombinacija in lepo izdelane rožice!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Lepo te je navdihnila naša skica. Tvoji telohi, tokrat vijolični kot jih imam sama doma, so vedno zelo lepo narejeni in krasno dodani na voščilnico.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super lepa je. Deluje elegantno in nežno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wauuu, krasna voščilnica. Čisto po mojem okusu. Krasno te je navdahnila naša skica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici, lp Lili

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com