ponedeljek, 10. oktober 2016

Black&white poročna škatlica in bonbonček

A se samo meni zdi, ali je letos res veliko porok? Nič se ne pritožujem, ker za poroke prav z veseljem ustvarjam. In danes vam pokažem eno od poročnih škatlic, ki je nastala to jesen in je v malo drugačnih barvah. Želja je bila, da je v črno beli kombinaciji, ker sta ženin in nevesta (bila) ljubitelja metal glasbe.

Takole sem si jo zamislila:






Črni in beli sem dodala še malo srebrne, da je bolj svečana. Par je izrezan s pomočjo Marianne Design šablone. Nevesti sem obleko izrezala iz okrasnega traku, da deluje bolj pristno. Pod imeni ženina in neveste se skriva še žepek za denar.

Škatlico prijavljam v oktobrsko galerijo Najlepšega para (srčki, zelenje).

Zdaj pa še obljuba iz prejšnje objave. V zahvalo za vašo pomoč, dobre želje in čestitke ob moji diplomi, podarjam majhno darilce. Zanj lahko sodelujete tako, da pustite komentar pod tole objavo. Čas imate do naslednjega ponedeljka, 17.10. V torek bom med vsemi komentarji izžrebala dobitnika/co spodnjega bonbončka, ki ga bom do žrebanja še nekoliko dopolnila. Vesela bom, če povabilo delite tudi na svojih blogih, ni pa to pogoj za sodelovanje.


Želim vam prijeten teden,
Anja Ž.

21 komentarjev :

  1. Uauu prekrasno. Črno bela kombinacija je tako šik in meni prav sede tudi za poroke. Hvala za možnost osvojitve nagrade. Prav lepo izgleda ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta škatlica je pa super predvsem zato, da si kljub ˝zahtevi˝ po črni barvi uspela ustvariti tako svetel izdelek :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nenavadna kombinacija za poroko, ampak tebi je super uspelo! Pa iskrene čestitke za diplomo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in elegantna škatlica.
    LP VIlinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, Anja, tvoje škatlice so res tako čudovite in nikoli čisto ne pogruntam kako si jih naredila. Tudi ta je čudovita, narejena v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  6. tako elegantna kombinacija in te tvoje škatlice so res vsakič znova paša za oči.
    hvala tudi za možnost sodelovanja pri tvojem bonbončku.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita škatlica. Kaj drugega pri tebi sploh ni moč pričakovari. :-) Za oboževalca metal muzike je čisto prav okrašena. Popolnoma sem navdušena. :-) Za cuker se pa vedno rada postavim v vrsto. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Anja, zelo elegantna in prefinjena škatlica. Barva je res malce nenavadna, vendar se spodobi za dva metalca :)
    Ooo, kakšen sladek bonbonček. Se kar postavim v vrsto.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nadvse elegantno in lepo si jo sestavila. Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Anja, prekrasna škatlica je nastala. Za bonbonček se tudi jaz postavim v vrsto :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita škatlica presenečenja! Všeč mi je, kako si oblekla nevesto! Super ideja in izvedba!
    Bonbončke imam zelo rada, zato se z veseljem postavim v vrsto za tvoje, ki zgleda odlično. Hvala za priložnost!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lepo izpadejo na prvi pogled netipične barve za poroko. No, seveda, ti to znaš mojstrsko stresti iz rokava! :) In bonbonček je zelo mikaven! ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Prav imaš, letos je bilo res veliko porok. Tvoja poročna škatlica je prava klasična črno-bela eleganca za dva metalca. :) Morda nenavadna kombinacija za poroko, ampak meni je všeč! :) Sladkorčku se pa tudi težko uprem. ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nevsakdanja kombinacija barv. Tebi je izvrstno uspela. Krasna je. Bonbonček je zelo mamljiv, zato se postavljam v vrsto.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi poroke niso več tisto, kar so bile in to mi je všeč. Kombinacija črno-bela pa je moja ubijalska....če se slučajno še kdaj (najprej me zadeni z ceglom, da pridem k pameti,ker mislim da je bilo enkrat čisto dovolj, če bom pa še vedno trmasto vzrajala, potem se pa priporočam za eno takole kombinacijo:-))
    Sladkarijam se pa tudi jaz ne morem upreti...ljubše so mi sicer konkretne s čokolado, žuftno filo, ampak bom tudi s to več kot zadovoljna. Tule bi izkoristila še en lep hvala za tvoje komentarje...jaz nisem tako pridna, si pa ustvarjalka in pol. Vsa čast pri tvojih umetninah in za opravljeno diplomo.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kakšna eleganca ... spet ena čudovita škatlica izpod tvojih čudežnih rok :-))
    Krasno delo si opravila in bo prelep spomin.
    In seveda naj ti čestitam za diplomo ... Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kakšna eleganca ... spet ena čudovita škatlica izpod tvojih čudežnih rok :-))
    Krasno delo si opravila in bo prelep spomin.
    In seveda naj ti čestitam za diplomo ... Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo lepa in elegantna je! Pa tale vzorec s krogi- te smem vprašat katera šablona je to? LP, Nataša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nataša, hvala. Šablona je od Taylored Expressions. V originalu je pravokotna, za potrebe škatlice pa sem del odstrigla.

      Izbriši
    2. Hvala ti, ne bi uganila :) Lp

      Izbriši
  19. Uau, čudovita škatlica! Zelo všeč mi je barvna kombinacija, izpade zelo elegantno. Pa čestitke za diplomo! :)

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com