ponedeljek, 17. oktober 2016

Ko me inspirira: Pentlja

Končno mi je uspelo ponovno ujeti Tinin in Vladkin izziv. Tokrat nas spodbujata z izdelkom s pentljo.

Preizkusila sem dve novi rezalni šabloni in nastal je tale jesenski venček. Duška sem si dala z distress inki. Barvanje jesenskega listja mi je prav vsako leto v neizmeren užitek.


Hkrati sem preizkusila še malo drugačno podlago za fotografiranje. Odrezek debla, ki je ostal po spravilu lesa. Malo je zoprn na prenašanje, tako da moram še malo razmislit, kje bi ga lahko hranila.

Voščilnico prijavljam na:
- Ko me inspirira #53 - PENTLJA
- oktobrska galerija Najlepšega para 

Lep pozdrav do jutri, ko se vam oglasim z izidom žrebanja :)
Anja Ž.

16 komentarjev :

  1. Anja, čudovito! :)
    Obožujem jesnsko listje in sprehode ter te prekrasne barve.
    Krasno si ujela vse to v svoj jesenski venček! ;)
    Super podlago si našla, sem tudi sama razmišljala o kolutu. Želim ti, da čimprej najdeš idejo, kam ga shranit ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem kar zaploskala od navdušenja, ko sem zagledala tvoj jesenski venček. :-) Čudovito si ga sestavila. Listi so v nulo pobarvani. Všeč pa mi je tudi tvoja nova podlaga za fotošuting. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Anja, kot prava tetka jesen si pobarvala in senčila listje.
    Zelo všeč mi je tvoj jesenski venček!
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Spletla si čudovit jesenski venček iz barvitih listov in majhnih želodov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo to si se pa dobro spomnila, podlaga je krasna, vsaka letnica na tem deblu se vidi. Venček pa tudi paše nanj...je čisto v stilu....Mimogrede da ne pozabim...venček je res lep, super barvanje, želodki pa tako cart.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit venček in krano pobarvano listje. Ja, podlaga je taprava, meni pisana na kožo, ko obožujem les ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Barvala si tako lepo, kot bi to naredila sama tetka Jesen. Spleten venček pa čudovit in topel:). Podlaga - ja super, najbolje, da ti nekdo odreže en tanjši kos, da ne boš letala okrog s celo "tnalo":)))LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit venček s pravimi jesnekimi barvami in podlaga za fotografiranje mi je tudi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ljubim venčke in tvoj je definitivno vreden ogleda! Super podlaga in kot nalašč za tole voščilnico! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je tudi ta, čarobne barve listkov!

    OdgovoriIzbriši
  11. Anja, čudovito. Želodki so kot pravi in listje v krasnih barvah jeseni.

    Bi te lahko prosila, da se mi oglasiš na mail. Tvojega ne uspem odpreti z bloga :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna jesenska voščilnica. In nova podlaga zelo paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovite barve ujete v tvojem venčku!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovito si prepletla jesensko listje in jih odela v fantastične barve.

    OdgovoriIzbriši
  15. Listje, kot bi ga nabrala v parku ali gozdu. Fantastične barve. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com