četrtek, 20. oktober 2016

V vesolje

Danes pa ena vesoljska. Malo v duhu včerajšnje misije na Mars :)


Ozadje je napacano z distress blazinicami. Zvezdne packe sem naredila s pomočjo bele tempere. Napis je embosiran na pavs papirju, raketa pa premazana z glossy accentom.


Voščilnico prijavljam na oktobrski izziv Ustvarjalnega dotika: Izdelek po želji. Iz njihove spletne trgovine sem uporabila rezalno šablono, štampiljko z napisom in belo osnovo.

Evo, to je vse za danes. Bodite lepo kljub dežju zunaj.

Lep pozdrav,
Anja Ž.

11 komentarjev :

  1. Joooj, kako je prekrasna! Vesolje si krasno napackala in misija z raketo je uspela! Napis pa tudi lepo popestri pavs papir. Krasna izvedba! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika! Barbara :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno vesolje si izdelala in raketa veselo leti svojemu cilju naproti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii kako je luštna. Ravno včeraj sem tudi sama prejela to šablono.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si uporabila velik napis in naredila krasno vesolje ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, res je čisto v stilu minule oz. še trajajoče vesoljske misije :)
    Čudovito nebo in prikupna raketa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svetovno si napacala ozadje. :-) Navdušena sem nad tvojim vesoljem in popolno embosiranim napisom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je luštna. Zelo mi je všeč postavitev. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatična je in tako otroško ljubka.

    OdgovoriIzbriši
  9. vau, kakšno vesolje in ta embosiran napis!

    OdgovoriIzbriši
  10. Pričarala si pravo vesolje. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com