petek, 14. oktober 2016

Voščilnica v denarnici

Prejšnji teden sta rojstni dan praznovala sestrična in njen mož. Priznam, da mi je včasih za ljudi, ki jih dobro poznam in za katere delam voščilnice vsako leto, prav težko najti idejo. Nekaj, da bo dobro izpadlo (ker npr. sestrična pozna in spremlja moje izdelke) in da ne bo enako kot leto prej. Najprej je bila ideja, da bi naredila moško in žensko oblačilo (ker je bila to tema prejšnjega izziva v Craft-alnici), pa potem nisem našla kroja ženske obleke, ki bi mi bil prav posebej všeč. Potem pa sem dobila idejo z denarnico, ki je lahko ženska ali moška. Naredila sem za vsakega svojo.

 

Ideje za izdelavo sem našla na Pinterestu. Žensko denarnico sem izdelala po navodilih, ki jih najdete tukaj



Namesto bančnih kartic sem izdelala kartice z željami.



V notranjosti pa prostor za darilne bone in kartico za dopis dodatnih želja.

Za moško denarnico pa sem skombinirala več različnih idej, ki ji najdete tu, tu in tu.





Denarnici prijavljam v oktobrsko galerijo Najlepšega para (pravokotniki s šivi, rezalne šablone in štampiljke z napisi).

Na koncu pa naj vas ponovno spomnim, da se do ponedeljka lahko pofočkate za moj bonbonček. Navodila za sodelovanje so na tejle objavi.

Želim vam lep petek in še lepši vikend.
Anja Ž.

14 komentarjev :

  1. Krasni denarnici. Hvala za navodila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastične, sploh ker si naredila moško in žensko....res so nekaj posebnega. Pa saj sem ti že v prejšnji objavi napisala, da si vrhunska...

    OdgovoriIzbriši
  3. Uaaaau....fantastični denarnici. Če ne bi poleg dodala linka z navodilom za izdelavo, bi bila prepričana, da sta pravi. Noro dobro.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako sta fletni in spomnila si me, da jih že celo večnost nisem delala :-))
    Zelo lepo si ju sestavila in dodala krasna sporočilca.

    OdgovoriIzbriši
  5. Če ne bi poznala tvoje strasti do papirčkov, bi denarnici z lahkoto zamenjala za "pravi". :-) Čudoviti sta in zelo lepo in natančno izdelani. Všeč mi je ideja s karticami. :-) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro si se znašla in za oba naredila izvirni voščilnici. Denarnici zgledata kot pravi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo si se potrudila, čudoviti sta obe.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično si izdelala obe denarnici. Zelo sta mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja prav hudi sta! Super papirje si uporabila in zelo lepo izdelala obe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Denarnici sta zelo lepo izdelani in sta krasno darilo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepi denarnici. Obe sta mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  12. :O čudovito! Dobra ideja in izvedba :)

    No, pa sem vaju s Tino našla na bloggerju.. sem mislila, da rabim odvajanje od Pinteresta, tole bo pa še huje s takimi dobrimi objavami, tako da hvala za vpeljavo v svet blogov :P ;)
    Barbara

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com