nedelja, 6. avgust 2017

Vabilo na zaročno zabavo / Engagement Party Invitation

Končno so do mene prispele nove Cottage Cutz šablone. In najprej sem naredila vabilo za zaročno zabavo, ki ga s spremembo besedila preprosto spremenimo v poročno vabilo ali poročno voščilnico. Več o postopku izdelave najdete na The Scrapping Cottage blogu.

I finally got my hands on the new wedding and nested dies. For my first card I made a clean engagement party invitation with a matching envelope. This can easily be turned into a wedding invitation or even a wedding card. You can find out more on The Scrapping Cottage blog







Več o novih šablonah in možnostih njihove uporabe pa najdete tudi v spodnjem videu. 


Jutri pa se vam ponovno oglasim, da izdam srečno dobitnico mojega rojstnodnevnega bonbončka :)

Želim vam prijetno in ne prevročo nedeljo.

Anja Ž.



9 komentarjev :

  1. Lepa zaročna ali poročna voščilnica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako zelo lepo - nežno in elegantno!
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno vabilo. Zelo všeč so mi uporabljene šablone in čudovite nežne barve.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšno super povabilo; lepe barve, lepe šablone, super postavitev in kot prvo - odlična izdelava:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Se čisto strinjam z Andrejo, prekrasno, izdelano v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ptička sta zeli cort, zelo pa mi je všeč vrtnica, tako na vabilu, kot tudi na kuverti.

    OdgovoriIzbriši

 

Template by BloggerCandy.com